Thursday, September 25, 2008

SELAMAT HARI RAYA IDULFITRI 1429H KEPADA SEMUA WARGA SM. TEKNIK BESUT

Khamis, 25 September 2008 / 25 Ramadhan 1429H

Hari ini ialah hari terakhir persekolahan sebelum cuti panjang sempena Hari Raya Aidulfitri 2008 selama 10 hari (26/09/08 - 4/10/08). Perhimpunan Khas telah diadakan tepat jam 10 pagi untuk mengagihkan wang zakat dan derma kepada para pelajar yang miskin dan kurang berkemampuan. Sumber-sumber wang zakat dan derma telah banyak dikumpulkan sama dari individu ataupun badan-badan penting sekolah. Cikgu Hajah Nor Paizah bt Hassan telah mewakili guru yang paling banyak menghulurkan bantuan kewangan kepada pelajar-pelajar miskin. Begitu juga kepada Cikgu Hj. Ab. Rahim Mat yang mewakili Badan Koperasi Sekolah. Tuan Pengetua, Hj Abdullah Zawawi bin Yahya telah memberi nasihat dan pesanan penting kepada para pelajar sebelum mereka balik bercuti. Mereka dinasihatkan agar banyak mengulangkaji pelajaran terutama para pelajar Tingkatan 5 yang bakal menduduki Peperiksaan SPM November nanti. Bagi pihak MTD pula, Ketua Guru Disiplin (KGD) mengumumkan bahawa kutipan kompaun yang diterima daripada pelajar-pelajar akan diserahkan semula kepada mereka yang berkenaan. Walau bagaimanapun permohonan segelintir pelajar untuk mendapatkan semula barang-barang rampasan tidak sempat untuk diproses sebelum mereka pulang bercuti. Untuk itu, KGD berjanji akan mempercepatkan proses permohonan mereka setelah cuti hari raya kelak.
Kepada semua pelajar SM. Teknik Besut, selamat bercuti dan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri.


Get Hari Raya Graphics Here



Kami, warga kerja Majlis Tindakan Disiplin (MTD)menyusun jari memohon kemaafan kepada rakan-rakan seperjuangan, warga guru dan kakitangan sekolah, tak lupa kepada semua pengawal keselamatan dan pekerja-pekerja swasta, sempena hari baik bulan baik ini dan secara tulus ikhlas kepada semua pelajar tingkatan 4 dan 5, aliran teknik dan vokasional termasuk SKM, kami mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN.


Get Hari Raya Graphics Here



Saya, Mohd. Affandi Abd. Rahman (KGD) pengendali web blog Disiplin ini dan En. Che Zahari bin Hamzah (Penyelaras MTD) serta semua ahli Majlis Kerja MTD sekolah mengucapkan Selamat Hari Raya Idulfitri 2008/1429H kepada tuan pengetua, Tuan Haji Abdullah Zawawi Yahya dan keluarga, PK1 YM Raja Ismail Raja Kechik dan keluarga, PK HEM Puan Hajah Wan Kursiah dan keluarga, PK Kokurikulum Pn. Hajah Sabariah Awang Mat dan keluarga serta guru-guru Kanan Ketua bidang; Hj. Marzuki Abdullah, Pn. Nik Khatipah Nik Hushin, En. Amru Ismail, Hj. Dzulkefli Hassan, En. Wahab Ismail, Ketua-Ketua Bengkel; En. Shaari Yusof, Hj. Samsudin Baim, En. Zakaria Ibrahim, En. Abd. Hamid Latif, Hj. Zainol, Ketua Warden Asrama dan Ketua Bengkel PPU, En. Hamzah Ab. Rahman dan warden-warden, Ketua-ketua Panitia dan semua warga guru dan kakitangan sekolah, MAAF DI ATAS SEGALA KESILAPAN..,MAAF ZAHIR BATIN.


Get Hari Raya Graphics Here




Get Hari Raya Graphics Here




Get Hari Raya Graphics Here

No comments: